Menu
košík
0
kategorie
Knihy
Moudrý, Marek - Marketing Základy marketingu učebnice učitele

Moudrý, Marek - Marketing Základy marketingu učebnice učitele

0% (0 hodnocení)
Jazyk: český
Počet stran: 112
Rok vydání: 2018
Vazba / Podoba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Sortiment:
Nakladatelství: Computer Media s.r.o.
250 Kč
Skladem
ks
katalogové číslo: 0280138
EAN: 9788074023613
e-shop:
Vydavatel:Computer Media s.r.o.
cena bez DPH:250 Kč
cena vč. DPH:250 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Jazykčeský
Rok vydání2018
AutorMoudrý, Marek
Vazba / PodobaBrožovaná bez přebalu lesklá
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze